sleepytime

Ska snart gå och lägga mig, fyfan va skönt det kommer att bli eftersom jag har så ont i ryggen :(
Kollade ju på U&B och det va på tiden att Jerry åkte, han gör inget i huset och han säger inget heller, men ärligt talat tycker jag att Paulina skulle ha åkt, bara för att jag inte gillar henne.
Pratade just med min pojke i telefon och han mår jätte dåligt, han ligger och skakar i sängen. Inte kul att höra eftersom man inte kan åka dit och ta hand om honom. Men kanske åker dit senare i veckan eller nåt, beroende på när han vill träffa mig igen (har lite dåliga tider just nu) I miss him, men men sånt får man leva med.
Känner mig stressad just nu pga nationella i svenska, hatar att prata inför folk och suger på att skriva berättelser för jag har nada fantasi.
Neej men nu ska jag ta och fixa mig för sängen kanske bloggar om jag inte kan sova.
Peace!


Bild på mig och pojkvännen min i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0