Tandbleknings tävling!

Förlåt för jag inte har bloggat men har verkligen inte haft lust och vart lite nere nu men känner att det är dax nu att blogga. Har inte gjort ett piss idag eftersom jag har vart ledig och nu sitter jag här mitt i natten med inget att göra och kollar runt på olika bloggar och hittade Laila's blogg som även har en tävling på G! så jag tänkte joina den!
Motivering varför jag vill vinna är för att för något år sen hade jag tandställning och dessutom så rökte jag så det gjorde tänderna ännu gulare och jag tar studenten iår och vill gärna le på mitt foto för redan som liten har jag haft komplex för mitt smile men inte direkt brytt mig på bilder men innerst inne känner jag mig skit ful! så det skulle vara skit kul att vinna!
Produkten jag vill ha är Startpaket 22% Regular Mint XXL
Ni kan även köpa era egna startpaket här @ BeConfident!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Laila

kul att du är med gumman =)

2010-11-30 @ 12:15:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: love&peace

Har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri vara från runns.se- kika gärna in och lycka till ♥

2010-12-03 @ 13:23:27
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0