taack mimmi...

... för att du tog mig dit, jag gillar inte blattar men vissa utaav dom va ju härliga, dock inte råttan.
Ja.. som ni kanske fatta så drog Mimmi med mig på fest i väsby, baaraa blaattaar hatar sånna. iaf, de vart dans,bråk och sex, de vanligaa med blattar asså. Dock vare inte en blatteblatte jag hamna i säng med, han va ryss men han knulla som en grekisk gud, fyfan va hela jag skaka och njöt. kanske lite för mycket info, men seriöst han va en gud. Tack vare han har jag ont lite här och där just nu men speciellt i höfterna.
Aja, jag sitter här och är nyvaken, ska snart ta fram telen och ringa min bejb <3 Såg även Bobby från mammas pojkar på tåget när jag skulle hem, trodde han va så "rik" så han kunde ta taxi och sånt men tydligen inte, han satt på ett pendeltåg och halvsov. fan va ful han är.
och nu orkaar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Fnask..

StockholmsFNASK!

2011-02-13 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0