Årsresumé 2010

Mitt 2010 har vart lite sisådär. Började med att i Januari träffade jag Andreas och förälskade mig i honom, vi umgicks varje dag och blev tillsammans den 15:e februari. Vi sågs varje dag i princip och allt va gr8. Dagarna vart veckor, veckor blev till månader och helt plötsligt hade det gått 4 månader, det vart sommaar och allt va frid och fröjs, fest hit och dit och sola och bada. Drog även till skärgårn i Juli med familjen och hade det jätte trevligt.
Augusti, jag och Andreas börja bråka mycket och det ledde till att han ändra sin status till singel på Fb på vår halvårsdag. jag vart helt försörd och vi snackade inte på en vecka eller mer tills han kom fraam till mig och sa att han vill få det att funka. Det funkade i en månad sen vart det samma gamla visa igen.. november kom och jag fyllde 18! kaoz dag säger jag bara, andreas och jag bråkar, jag får panik ångest och skriker massa och grannen 5 våningar upp hör de och springer ner. Han kom tillbaka som vanligt och jag är så dum och taar tillbaka honom.
December, samma gamla skit igen. tillslut säger han "jag vet inte om jag fortfarande älskar dig" jaag får nog och gör slut..
(the voice 10)
December va vi ju på, vart singel och började ta kontakt med gammalt folk igen, och det ledde mig till Jennie <3
Jag och Jennie börja umgås jätte mycket och allt vart som vanligt igen, älskar det. vart även mycket festandes på krogen och massa raggandes. typiskt mig så ska man hitta en skit snygg kille på nätet och han bor långt åt helvete och dessutom är han 16, men det hindrade inte mig, åkte dit efter julafton och stanna till dagen innan nyår. Jag vart kär under den lilla tid jag va där. inte speciellt ovanligt när det gäller mig, men this is 4 real. Jaag är kär på riktigt, han är speciell, han får mig att älska dom sakerna jag igentligen hatar. ingen har fått mig att göra de. han är nåt speciellt på riktigt.
jag och älsklingen på the bridge, älskaar dig bby <3
Seriöst världens bästaa kille <3
Hade dom 4 bästa dagarna i mitt liv där, inga problem inget skit snack. bort från sthlm.
Nyår ska vi inte snaacka om åt helvete med det och Jennie har pussbilderna så dom kommer upp senare
Nu jävlar ska jag göra 2011 så jävla mycket bättre!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-05 @ 00:35:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0