dagens

nu äre såhär att jag ska börja med "dagens" får de hur de går. Iaf nu får ni dagens
DAGENS VILL HA: en pojkvän som tar hand om mig
DAGENS KLÄDSEL: hello kitty shorts och en kofta
DAGENS FRISYR: utsläppt med snebena
DAGENS LÅT: Alive- Last Breeze
DAGENS PLANER: duscha sen sova ;)
DAGENS SAKNAD: J.
DAGENS DUMMASTE: jag satte mig fel på toan så jag fick ont i röven.
DAGENS MISSLYCKANDE: same as the one before.
DAGENS DROG: halstabletter
DAGENS KÖP: halstabletter
DAGENS GODIS: choklad
DAGENS HUMÖR: pissig och sjuk.
DAGENS CITAT: jadu.. vet inte.
DAGENS ROLIGASTE: när robert sa att han skulle bajsa i telefon :)

Kommentarer
Postat av: Fnask..

Tror du helt och hållet på att du kan skaffa kille när du knullar runt som en hora?.. haha nej, det funkar inte så.. HAHA :)

2011-02-14 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0