kuknatt

riktig jävla kuknatt, skola om några timmar, skippar den fan! orkar inte, hamna i värsta deppmode, ta mig ifrån sthlm ta mig bort från allt shit runtomkring mig, jag vill må bra. orkar inte må dåligt dag ut och dag in. orkaar inte taa på fejksmilet och säga att jag mår bra när jag igentligen bara vill gråta.
Jag saknar dig, saknar det vi hade. Men jag vill inte ha tillbaka dig. vill ha närheten jag fick. den närheten fick jag när jag som mest behövde det. det kosta skjortan av mig med det va sååååå värt de. säger tack till dom som finns där för mig och alltid lyssnar. tack för att ni orkar med mitt gnäll. jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: jennie

jag finns för dig, alltid alltid! <3

2011-01-07 @ 11:26:13
URL: http://blackcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0